19 February 2013

*selusur jalan*

Bismillahirahmanirahim.

scroll down facebook.
Allahu.

malu. TT

malu tentang masa lalu.
satu-satu lihat jahiliah diri.

jahilnya rasa.

itu yang tercatat. yang nampak jelas di mata.
masih boleh undur. dipadam semula.

tapi.
bagaimana pula yang telah ditulis malaikat yang selalu menjaga?

Allahu.
nangis laju-laju.

moga Allah ampun dosa masa lalu.
TT

astaghfirullah.
astaghfirullah.
astaghfirullah.

Allah yang membolak balikkan hati,
pegangilah hati ini. jangan biar ia tertewas dunia lagi.

Allahu. TT


Tuhan,
pimpinlah aku menyelusuri kegelapan dunia ini kepada cahayaMu.
tekadkanlah hati aku atas jalan agamaMu,

moga biar ku mampu capai redhaMu dan syurga Mu sebagai pengakhiran.

Beijing-19032013

#bonda tercinta, selamat ulangtahun kelahiran.
 kerana Allah, aku sayang. moga saja, Allah izinkan kita bersama, hingga ke syurgaNya. bonda, takkan henti aku luah doa, moga Allah bina satu rumah, buat kita sekeluarga, di syurga sana. bonda, aku rindu.terlalu merindu.  
moga, jauh di sana kau mampu merasa itu. ;)

1 comment:

Izzah Haneefa said...

orang soleh ada masa silamnya, org berdosa ada masa depannya :')

serahkan semuanya pada ALLAH.